Boek ons voor uw verjaardag VANAF €370,-

Organiseert u een verjaardag?
Uw verjaardag moet natuurlijk onvergetelijk worden.
Wij zullen daarvoor zorgen. 

Kent u iemand die dit nodig heeft? Deel dit dan met diegene via:
Share on Facebook
Facebook

Wij draaien graag op verjaardagen

Ieder jaar weer iets origineels verzinnen voor je verjaardag is nog een hele opgave. Barbecueën heb je al drie keer gedaan, die borrel kennen mensen inmiddels ook wel, en voor een speurtocht ben je onderhand toch echt te oud… wat dan? Gelukkig hebben wij een oplossing: huur een DJ in! Want hoe kun je dat extra jaartje nu beter vieren dan met een geweldig dansfeest? Bij DJ RGR hebben we al honderden verjaardagen mogen verzorgen, tot grote tevredenheid van al onze klanten. Dus wil jij je feest ook net dat beetje extra pit geven? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Van 1 tot 80, het maakt ons niet uit

Misschien vraag je je nu af om wat voor feesten het dan precies gaat. Gelukkig is het antwoord heel eenvoudig: dat maakt ons helemaal niets uit! Of je nu achttien of tachtig wordt… zolang je muziek nodig hebt, staan wij altijd voor je klaar. Ook het aantal gasten is geen verschil voor ons, of het er nu 50 of 300 zijn. Verder zijn wij door heel Nederland beschikbaar om te draaien, zowel in woonkamers als in speciaal gehuurde zalen. Wat voor evenement je dus ook in gedachten hebt, DJ RGR komt er met plezier voor je draaien!

Wij hebben de kwaliteit in huis voor jouw feest.

Bovendien is op ieder mogelijk feest succes verzekerd! Bij DJ RGR werken alleen DJ’s met minstens tien jaar ervaring en met ongelofelijk veel plezier in hun vak. En dat enthousiasme is op het feest zelf te voelen! Het zorgt niet alleen voor een lossere en opgewekte stemming, maar het creëert ook een soort band tussen DJ en publiek – waar de sfeer alleen maar beter van kan worden. En dankzij de zorgvuldig uitgekozen muziek wordt het voor iedereen gegarandeerd een knalfeest! Die kwaliteit krijg je ook nog eens voor een ongeëvenaard lage prijs, zeker wanneer je kijkt welke extra services wij nog te bieden hebben.

Bekijk ook onze extras

Bij DJ RGR helpen we namelijk graag een handje met de organisatie van het feest – we weten hoeveel gedoe dat met zich meebrengt. Daarom houden we al onze communicatie helder en duidelijk, zodat je gewoon weet waar je aan toe bent. Ook overleggen wij zelf met de eventuele locatie wanneer dat nodig is. We zijn ruim van tevoren aanwezig om alles op te bouwen en te verzorgen, dus er hoeft geen stress te zijn op het laatste moment. En dan is er nog onze huisfotograaf, die je geweldige avond voor je vast kan leggen. Kortom: laat het feest maar beginnen!

Wij draaien op al uw verjaardagen, zoals uw:


WIJ HEBBEN EEN VLOG

En op deze vlog houden wij alle gekke nieuwtjes bij,
en doen wij een verslag van onze optredens.
Abonneer op onze vlog en kijk mee op onze optredens.


Download hier gratis 7 tips en een handige handboek 
vol tips en tricks voor een geslaagde feestje.

En krijg van ons onze nieuwste gratis mixtapes opgestuurd…

Laat uw naam en email achter en elke keer als wij een nieuwe mixtape hebben dan sturen wij een mailtje. SPAM? Maakt u zich geen zorgen, wij houden daar ook niet van. Wij sturen alleen eens in de 4 weken mail met een nieuwe mixtape. Zo heeft u de beste en de gezelligste muziek in huis. Wij hebben al een aantal mixtapes klaarliggen, vul hieronder uw emailadres in en download dan direct onze mixtapes.

Controleer uw ongewenste postvak in en geef aan dat wij gewenst zijn, zodat onze emails in uw postvak in belanden.


IMPRESSIE


WAAROM MOET U KIEZEN VOOR DJRGR?

1. Meer dan 17 jaar ervaring

Wij hebben meer dan 17 jaren ervaring en weten hoe wij uw publiek moeten entertainen.
Wij zullen republiek opzwepen en het feest gezellig maken.

2. Professionele Licht en Geluid

Wij werken uitsluitend met professionele apparatuur en zorgen ervoor dat u non-stop muziek, geluid en entertainment heeft.
Wij werken met onder andere JBL en Pioneer.

3. Muziek voor iedereen

Indien u het wenst hebben wij voor iedereen muziek.
Voor jong en oud hebben we wel gezellige knallers.
Hebben uw gasten en u aanvragen? Dan kunnen ze een aanvraag doen.

4. Wij zijn heel flexibel

Heeft u speciale wensen? 
Wilt u tussendoor nog een speciale act laten optreden?
Dan kunt u bij ons terecht.

5. 2 Microfoons voor mededelingen of karaoke

Wilt u een mededeling doen? Of juist iemand karaoke laten zingen? Of een presentatie doen?

Dat kan! Wij hebben 2 microfoons voor eventuele mededelingen en etc.

6. Verlengen? Dat is mogelijk!

Wilt u verlengen? Dat is dan mogelijk. Vanaf €50,- per uur is het mogelijk te verlengen op uw feest.


WAT ZEGGEN ANDEREN OVER ONS?

Mensen zijn zeer tevreden over ons! 
U kunt dat zien in de reviews die ze in onze gastenboek hebben achtergelaten. 
Lees hier meer en overtuig uwzelf.

Diverse muziek kanten. Top!
Everyday Arishka
08:56 18 Jun 19
Vanaf het boeken tot aan het eind resultaat. Nette heren, komen hun afspraken na en leveren kwaliteit. Jullie hebben ons feest tot een succes gemaakt! Ik zou jullie zeker aanbevelen. Wij hebben een fijne ervaring met DJRGR en zijn crew leden gehad. Nogmaals dank jullie wel.Lees meer
Gwen Dalderop
08:35 12 Nov 18
Afgelopen zaterdag heeft DJ RGR gedraaid op mijn verjaardagsfeest en ben echt meer dan tevreden. Het is een zeer betrouwbare partij, die ook snel reageert. Ik heb er echt van genoten en kan ze zeker aanraden!Lees meer
Shailesh Balla
16:43 15 Oct 18
25 augustus 2018 was mijn bruiloft en heb ik deze DJ crew geboekt. Ik ben zeer tevreden over de mixes en hun personaliteit. Ze brachten de liedjes op de juiste momenten, hindoestaans en nederlandse hiphop. Echt een top crew!Lees meer
Sharif K
22:36 25 Aug 18
Great dj for Indian, hindustan surinam music
Pranay Hira
05:49 29 Oct 17

KOM ALVAST IN DE FEESTSTEMMING


Luister en download onze mixtape en hoor hoe gezellig wij zijn.




MAAK UW FEEST COMPLEET MET DEZE UNIEKE SERVICES

Als top-DJ’s kunnen we natuurlijk ook aanvullende services voor uw feest verzorgen. Wat dacht u bijvoorbeeld van onze spectaculaire vuurwerk dat ook nog eens geheel veilig in gebruik te nemen is.
Of laat ons u in de zevende hemel zetten met onze laaghangende rook. Combineer dit met de led verlichte dansvloer en maak uw dansvloer perfect. Zo kunnen uw gasten de dansvloer meteen vinden en hoeven ze hier niet naar te zoeken. Hiermee maken wij uw avond vanaf begin tot einde compleet en mag alle gezelligheid er van af stralen. Maak uw avond onvergetelijk met de unieke Photo Booth service en laat uw gasten op unieke wijze foto’s maken die ze ook nog eens kunnen meenemen als herinnering.

Swipe naar links en rechts om meer te zien.

PARTY-FOTOGRAAF

Uw feest moet onvergetelijk worden. Boek nu ook bij ons onze party-fotograaf voor uw feest vanaf €300,-
ONTDEK MEER

Wij helpen u graag om samen met onze unieke services een onvergetelijke feest te hebben.
Bekijk hoe u met onze unieke services het beste uit uw feest kunt halen.


Bent u al overtuigd?

Ontvang van ons snel een gratis en vrijblijvende offerte

Kent u iemand die dit nodig heeft? Deel dit dan met diegene via:
Share on Facebook
Facebook

VEEL GESTELDE VRAGEN

De muziekstijlen die wij aanbieden lopen van gezellige Hindoestaanse Chutney tot Soul en van zwoele Zuid-Amerikaanse Merengue tot Top 40/Moderne muziek. Daarnaast is het ook mogelijk om te kiezen voor gezellige Baithak, de allernieuwste Bollywood, Bhangra, Zouk, Salsa, Surinaamse muziek en nog veel meer! Ook draaien wij, indien mensen dat gezellig vinden, Disco Classics en Nederlandse Top Hits. Wil jij gezellige Dancehall, Kuduro, Bubbling? Dat kan ook bij ons en dit hebben wij ook in onze repertoire.

Dat hangt natuurlijk een beetje af wanneer uw feest is maar voor de populaire maanden wordt vaak een periode van 4 tot 8 maanden gehanteerd en de echt populaire data worden vaak al een jaar van te voren geboekt, dus wees er op tijd bij want voor onze beschikbaarheid geldt: vol=vol

Jazeker, In de week van het feest op maandag of dinsdagavond neemt de Dj contact met jullie op en nemen we jullie feest tot in detail nog één keer door.

Gelukkig zijn wij niet zo snel ziek en mocht dat eventueel wel zo zijn dan komen wij toch.
Want zoals jullie weten hebben wij meerdere dj’s er staat altijd één dj stand-by en in geval van ziekte gaat de stand-by dj naar het feest.

Dat is altijd in overleg, bij de meeste feesten nemen we ruim 1 uur voor het feest begint als tijd van opbouwen, dit is ruim voldoende om met een basisshow op tijd klaar te zijn.

Dit is in overleg omdat wij meestal op privé feesten staan en onze klanten het niet fijn vinden als er voor hun vreemde mensen op hun feest komen kijken.
Wij moeten het altijd vragen
Tevens kunnen wij ingaan op al uw vragen en wensen.

Als u bij ons een DJ huurt, kunt u het volgende van ons verwachten:

  1. Een ervaren DJ die ook goed kan mixen
  2. DJ garantie: Altijd een DJ beschikbaar in ons DJ Team
  3. Snelle en persoonlijke communicatie
  4. Het gewenste aantal uren draaien
  5. Muzikale voorbereiding op basis van jullie wensen
  6. Perfecte, rechtstreekse afstemming met de feestlocatie
  7. Huur, opbouw en afbouw van alle apparatuur

Ja. We vragen u van te voren welke muziek u graag wilt horen en geven graag gehoor aan uw persoonlijke top 30 playlist.
Ook tijdens het feest nemen wij verzoekjes aan en draaien deze op het juiste moment door onze mix.

De prijs die wij vragen is afhankelijk van allerlei factoren zoals de bezetting op een bepaalde datum, de locatie (i.v.m. de reistijd), de reeds aanwezige apparatuur en spullen, het aantal uur draaien etc. Indicatief kunt u uitgaan van een bedrag tussen de € 370,- voor een basisshow of verjaardag tot € 650,- voor een luxe show. Wij hebben ook unieke services die uw feest compleet maken.
Wij maken graag een vrijblijvende offerte op maat op basis van uw wensen.

Ja, dit is mogelijk
We draaien met voorkeur op onze eigen installatie.
Mocht dit vanuit de locatie niet mogelijk zijn dan kunnen we in overleg kijken wat er mogelijk is.
Graag horen we van te voren wat er precies aan apparatuur aanwezig is.

Wanneer we een show neerzetten hebben wij een schone stroom groep nodig (waar verder dus geen apparatuur op staat aangesloten)
Als u een losse DJ bij ons boekt, verzorgt de locatie of u het geluid en licht.
Soms neemt de DJ zijn eigen DJ gear mee afhankelijk van wat er al staat op de locatie.

Als wij uiterlijk twee weken van te voren alle muziekwensen binnen hebben is dat op tijd!

Onze opbouwtijd voor een basisshow is als volgt:
We hebben 1 uur nodig voor aanvangstijd.
Stel, uw feest begint om 19:00 uur, dan moet de zaal om 17:30 uur beschikbaar moeten zijn om op te bouwen.
Voor een basis show hebben wij ongeveer 1 uur nodig.
Voor een luxe show met led pilaren en een van onze led dj meubels hebben wij 1,5 uur nodig om op te bouwen.